سرزمین طلای سرخ
قالب پرشین بلاگ

سرزمین طلای سرخ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان الماس و آدرس almasesorkh.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

                                           قرآن نوری که هرگز خاموش نمی شود

خود زنی سیاسی آمریکا در حادثه 11سپتامبر بهانه ای در خور توجه به دست استکبار جهانی داد تا بتواند برای تشکیل خاور میانه ایی صهیونیستی اقدام به لشکر کشی کند.

واقعه یازده سپتامبر بوش پسر را با وجود نومحافظه کاران تندرو در کاخ سفید،
آماده ی لشکرکشی به جهان اسلام کرد به طوریکه پس از انهدام برج های دوقلو، وی باحضور در تریبون سخنرانی، خبر از آغاز جنگ های صلیبی داده و مسلمانان را مقصران اصلی حوادث آمریکا معرفی نمود.

این سناریوی صهیونیستی نقشه چند صد ساله غرب را پس از فروپاشی دولت عثمانی برای منهدم نمودن ریشه های اسلام گرایی برملا کرده و بعد ازداستان سلمان رشدی جزء اولین صف آرایی های بین المللی استکبار در مقابل اسلام گرایان بود.

در این سناریوی پیچیده قانع کردن اذهان عمومی با برنامه ریزی های مدون و دقیق بر عهده رسانه های قدرتمند غرب بود که با شانتاژهای خبری گسترده این مهم را محقق نمودند.

با نگاهی به تاریخ در می یابیم که بزرگترین جنگ ها به واسطه یک بهانه از همین جنس به وقوع پیوسته است.

بهانه آغاز جنگ جهانی اول ترور ولی عهد اتریش در سارایوو و جنگ جهانی دوم نزاع آلمان ها با لهستانی ها بر سر موضوعی ساده وپیش پا افتاده بود.

پس از یازده سپتامبر و لشکر کشی گسترده آمریکایی ها به خاور میانه و تصرف عراق به بهانه وجود سلاح هسته ای و مبارزه با تروریسم،سناریوهای دیگری برای تحریک مسلمانان و ساخت بهانه هایی دیگر در صدر برنامه های صهیونیست قرار گرفت.چاپ کاریکاتورهای موهن در دانمارک و توهین به اسلام در هلند را می توان در این راستا مورد ارزیابی قرار داد.

در ادامه سناریوی مبارزه با ریشه های اسلام گرایی طرح اهانت به قرآن به عنوان مهم ترین و حساس ترین موضوع مورد اعتقاد مسلمانان برنامه ریزی شد.

در این سناریوی پیچیده اهانت مستقیم و صریح دولت آمریکا به قرآن سبب به خطر افتادن منافع این کشور در سراسر دنیا می شد لذا در این زمینه استراتژی حمله غیرمستقیم با بازیگری یک کشیش تندرو از جناح راست گرای افراطی آمریکا مد نظر سیاستمداران این کشور قرار گرفت.

در این سناریو که وظیفه اصلی آن برعهده رسانه های صهیونیستی بود کشیش آمریکایی در یک کنفرانس خبری با اعلام اینکه بنا دارد جریان قران سوزی را در دنیا به راه بیندازد میزان حساسیت مسلمانان را در سراسر دنیا سنجیده و از طرفی به صورت کاملا غیر مستقیم به هواداران افراطی خود در سراسرجهان روش جدید حمله به اسلام گرایان را می آموزد.

از طرفی با اعلام علنی این برنامه، مسئولان امریکایی درسناریویی برنامه ریزی شده با اعلام برائت از این حرکت آن را تقبیح کرده و در افکار عمومی خود را تبرئه می نمایند.

پس از جو سازی فراوان رسانه های صهیونیستی، کشیش مورد نظر که به گفته دخترش دیوانه ای فریب خورده است از این کار صرف نظر کرده و در برابرمیکروفن خبرنگاران اعلام انصراف می کند.

نکته اینجاست که این کشیش مسیحی از ابتدا بنای اینکار را نداشته و هدف وی راه انداختن عملیات روانی و تبلیغات گسترده رسانه ای برای تحریک افراطیون ضد اسلام در سراسر دنیا بوده که البته زمان زیادی نیز از اعلام انصراف وی نگذشته که عده ای دیگر در نقاط مختلف کشور آمریکا دست به این هتاکی شنیع زده و این عمل حمایت پلیش این کشور و استقبال فراوان رسانه ها را نیز در پی دارد.

دلیل همزمانی اجرای این سناریو با سالگرد حادثه 11سپتامبر را می توان در موارد زیر جستجو کرد:

-پیوند زدن خودزنی آمریکا در 11 سپتامبر با نام «اسلام» و «قرآن» در اذهان عمومی
این موضوع از آنجا به ذهن انسان متبادر می شود که چند روز پیش در خبری اعلام شد که اوباما پیشنهاد ساخت مسجدی را در مکان حادثه 11سپتامبر در محل برج های دوقلو داده که با حمایت گسترده رسانه های هالیوودی و صهیونیستی نیز مواجه شده است.

- ترمیم وجهه دولت امریکا در میان مسلمانان
در این سناریو وزارت امور خارجه،رئیس جمهور و تعدادی از مسئولان امریکایی این حرکت را تقبیح کرده و از ان اعلام برائت جسته اندو قطعا منتظر تلطیف مواضع مسلمانان نسبت به دولت امریکا هستند.در حالیکه با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب بر کسی پوشیده نیست که پشت پرده اجرای این سناریو دولت آمریکاست.

-انحراف افکار عمومی از پشت پرده های حادثه 11سپتامبر
این سوال بزرگ هر سال در ذهن مردم دنیاپر رنگ تر می شود که با وجود شانزده نهاد امنیتی اطلاعاتی بسیار بزرگ و قدرتمند و البته مخوف در کشور آمریکا که حمایت های گسترده سرویس های جاسوسی موساد را هم در بر دارد چطور اتفاق 11سپتامبر به وقوع پیوست؟ برای پاسخ به این سوال هر سال تعداد زیادی فیلم های مستند، مقالات و اخبار گوناگونی در سراسر جهان برای تنویر افکار عمومی تولید میشد که البته به همت رسانه های صهیونیستی امسال جهت همه رسانه ها به هتک حرمت قرآن عوض شده و این موضوع است که این نظریه را در جهت تائید و صحت آن تقویت می کند.


- ایجاد انحراف در اذهان عمومی نسبت به مسئله‌ی فلسطین
امسال راهپیمایی روز قدس با شور و حرارت بیشتری نسبت به سال های گذشته توسط مسلمانان برپا شده وضربه روحی سختی را به صهیونیست ها وارد آورد. بدیهی است که استکبار جهانی که ریشه در صهیونیسم دارد در صدد اجرای نقشه ای بود تاهم حکم انتقام از مسلمانان باشد و هم کمی از بار روانی و رسانه ای روز قدس کاسته و جهت افکار عمومی را تغییر دهد. حمله غیرمستقیم به قرآن می توانست این امر را برای آنان محقق کند

-ایجاد زمینه برای راه اندازی جنگ های صلیبی
صهیونیسم جهانی که خود را پیرو دین حضرت موسی معرفی می کند همواره منافعش را در ایجاد جنگ و درگیری بین ادیان تامین می نماید. لذا از هیچ تلاشی برای راه اندازی جنگ بین پیروان اسلام و مسیحیت فروگذار نمی کند.اجرای سناریوی اهانت به قرآن توسط یه کشیش مسیحی با توجه به اینکه برخورد جدی مسلمانان را در پی خواهد داشت می توانست زمینه مناسبی برای تثبیت هدف تبلیغاتی صهیونیست برای مخدوش و تروریست جلوه دادن مسلمانان در اذهان عمومی و همچنین ایجاد اختلاف های خونین بین اسلام و مسیحیت باشد.
در این زمینه رهبر معظم انقلاب نیز با هشدار اینکه توهین به قرآن قطعا کار پیروان حضرت مسیح نبوده و این نقشه ای برای ایجاد اختلافات دینی در دنیاست آن را توطئه ای صهیونیستی خوانده و خواستار هوشیاری مسلمانان در برخورد با این فتنه شدند.

-آماده سازی اذهان عمومی برای وقوع یک اتفاق بزرگ دیگر
در اخبار پس از این حادثه آمد که وزارت خارجه آمریکا نگرانی خود را نسبت به وجود یک گروه شبه نظامی مسیحی ابزار داشته و مردم را از همکاری با آنان نهی نموده است. و این می تواند مقدمه ای برای آماده سازی افکار عمومی برای اتفاقی دیگر باشد که منافع دولتمردان آمریکا را تامین می کند.

-کاهش میزان انزجار مسلمین از مستکبران
پس از این حادثه شبهه ای دنیای اسلام را فراگرفت با این محتوا که اگر مسلمانان پرچم آمریکا را که نماد ملی این کشور است در تجمعات خود آتش زده و به آن توهین می کنند پس نباید از توهین به قرآن نیز ناراحت شوند. این سوال به صورت گسترده در سایت های وابسته به صهیونیست مطرح و به گونه ای منحرف کننده پاسخ آن داده شده است.هدف از این نوع حرکت رسانه ای قطعا کمرنگ کردن میزان تنفر و انزجار مسلمین از مظاهر کفر و شرک در دنیاست.

با نگاهی به اتفاقات و اعتراضات پس از حادثه اهانت به قرآن می بینیم که با هوشیاری مسلمانان نتایج زیر به دست آمد:

- با روشنگری به موقع رهبر معظم انقلاب و حضور به موقع مسلمانان در صحنه اعتراض نقاب از چهره منفور استکبار جهانی برداشته شده و نقشه صهیونیسم جهانی برای راه اندازی جنگ صلیبی نقش بر آب شد.

- افکار عمومی جهان در همان ابتدا باور نکردند که این حادثه فقط به دست چند کشیش دیوانه صورت گرفته است.

- این سوال در اذهان عمومی پیش آمد که بر طبق قانون آزادی ادیان در آمریکا مگر نه این است که کسی حق ندارد به مقدسات ادیان در این کشور اهانت کند.ودر ان صورت دولت موظف است با فرد توهین کننده برخورد کرده و وی را به زندان بیندازد.این در حالیست که این حادثه اهانت به قران با حمایت پلیس آمریکا و در یک فضای امن اتفاق افتاده و پلیس به جای دستگیری توهین کنندگان به مراقبت از آنان پرداخته تا کسی به آنان صدمه ای وارد نکند.

- اوباما در اجرای سکانس عقب نشینی و برائت دولت آمریکا از این سناریو، با تکیه بر این که علت مخالفتش فقط به خطر افتادن جان چند سرباز تجاوزگر آمریکایی در افغانستان یا عراق است،‌ مواضع نژادپرستانه و غیر انسانی آمریکا را بیش از پیش روشن ساخت.و نشان داد که به جز منافع خود به چیز دیگری نمی اندیشد.

- اگر میلیاردها دلار هزینه صرف می شد برای روشن نمودن اذهان عمومی نسبت به جنایات امریکا به اندازه این حرکت نمی توانست این کشور را در افکار مسلمانان منفور نماید.

-تجربه نشان داده که اهانت به مقدسات اسلامی و واکنش به آن بیشترین تاثیر و رغبت را در میان غیر مسلمانان ایجاد کرده که با مطالعه منابع اسلامی دلیل این اتفاقات را جویا شده و غالبا نیز تحت تاثیر آن قرار می گیرند. به عنوان مثال پس از توهین به مبانی اسلام در دانمارک و هلند کتاب قرآن پر فروش ترین کتاب در اروپا شده و سیل عظیمی در غرب و امریکا به اسلام گرایش پیدا کردند.

- توهین به قرآن بر خلاف آنچه که دشمن تصور می کرد باعث خروش غیرت دینی در مسلمانان و همچنین تقویت اتحاد بین شد.

-توجه به قرآن به عنوان یک کتاب ارزشمند بیشتر شده وخود این باعث تقویت ریشه ها ومبانی دینی در بین مسلمانان می شود.

- تمامی ژست‌های دیپلماتیک و عوام‌فریبانه‌ی آمریکا از جمله وجود دموکراسی ،قانون گرایی و آزادی و حقوق بشر در راستای صلح طلبی و به ویژه تغییر در نگاه به جهان اسلام نقش بر آب شد.

-توهین ابزار کسانی است که از پاسخ منطقی به عجز آمده و توان مقابله فکری با جریانی را ندارند.حمله وحشیانه به اعتقادات مسلمین این مسئله را روشن کرد که استکبار جهانی از مقابله با موج اسلام خواهی در جهان خصوصا کشورهای غربی به تنگ آمده و در این زمینه به شدت ضعیف شده است.

-هتاکی و فحاشی دستمایه مکتب های بی تمدن و بی فرهنگ است. چرا که کشورهایی با تمدن های اصیل و فرهنگ غنی راه گفتگو و منطق را برای حل مشکلات خود در پیش می گیرند.

-دروغ بودن شعار حقوق بشر آمریکا که گوش فلک را کر کرده روشن شد چرا که به جای قرآن به عنوان یه مکتب عملی برای تامین حقوق بشر و آزادی انسان ها از دست زور گویان در این کشور مورد اهانت قرار گرفته و هیچ اعتراض عملی هم برای مقابله با آن صورت نپذیرفته است.

پس از بررسی اجمالی برخی از دلایل اجرای سناریوی اهانت به قرآن با مراجعه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در این مورد می توان به وظایف مسلمانان در برخورد با این فتنه پی برد.ایشان با اشاره به اینکه حمله به اعتقادات مسلمانان ریشه در تاریخ دارد اینجور حوادث را بیدار کننده می خوانند و می فرمایند: "همین حادثه‌ى ننگین اهانت به قرآن شریف و عزیز در کشور آمریکا، حوادث بیدار کننده است؛ اینها آن زنگهائى است که میخورد تا انسان در خواب غفلت فرو نرود، خواب انسان سنگین نشود، از پیرامون خود غافل نشود؛ این نعمت بزرگى است."

ایشان در ادامه می فرمایند: "به نظر من، باید با این چشم به این حوادث تلخ نگاه کرد. نه اینکه اهانت به قرآن کار کوچکى است؛ خیلى بزرگ است، خیلى زشت است، خیلى ننگین است؛ اما براى ما باید زنگ بیدارباش باشد، باید حواسمان را جمع کنیم، بفهمیم که: «من نام لم ینم عنه»؛اگر ما اینجا خواب برویم، جبهه‌ى دشمن، پشت سنگر خودش معلوم نیست خواب رفته باشد؛ او بیدار است، علیه ما توطئه خواهد کرد."(دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری)/رسا

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ برچسب:, ] [ ] [ مدیریت ]

<< مطالب جدیدتر    ........   مطالب قدیمی‌تر >>

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ خودتون خیلی خیلی خوش اومدین.راستی نظر یادتون نره......... یه چیز دیگه این که اگه از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع استفاده کنین اشکالی نداره وگر نه قانونن و شرعا مسئولین.
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 217
بازدید کل : 14481
تعداد مطالب : 152
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1